Antud Packard sattus meile Californiast, Carmelist. Alles siis, kui auto oli kohal ja saime sellega lähemalt tutvust teha, sai selgeks, millise pärliga on tegu – täiesti originaalkorras. Originaalvärvi ja –sisuga, pika teljevahega Packard on haruldus ka Ameerikas. Sellised autod, mille nimetuseks oli ametlikult Packard 138 CD, olid Packard 120 pika teljevahega Pullmann-variandid. Antud sõiduk pole päris limusiin, kuna puudub eristussein ja vaheklaas. Tegu on kõrgema keskklassi seltskonna matkasõidukiga, oma aja “mahtuniversaaliga”, ametliku nimetusega "7 passanger Touring Sedan". Kolm istmerida, hea sissepääs tänu laiadele ustele ning võimas 130 hj rida 8 mootor tagasid mugava kulgemise näiteks New York´st Floridasse puhkusele sõites.
Auto ajalugu uurima hakates selgus, et tegu on tõelise haruldusega. Selliste autode tootmisarv pole teada, kuid võib arvata, et see jäi suhteliselt väikseks. Tänaseks on sõidukorras autosid maailmas alles koos meie eksemplariga ainult viis: nüüd siis 1 Eestis, 2 Ameerikas, 1 Shveitsis ja 1 Indias. Roostet pole meie eksemplaril praktiliselt üldse, auto kere on uskumatult hästi säilinud. Autot ettevaatlikult uurides tekkis mõte, et äkki jättagi auto originaalseks, remontida ja korrastada ainult tehnika ning parandada suuremad iluvead. Lõpuks võtsime siiski vastu otsuse Packard täielikult restaureerida, lähtudes pedantse täpsusega algupärasest värvi ja polstrimaterjalide kombinatsioonist ning varustusest. Eesmärk on teha auto, millega võiks minna osalema Põhjamaade Packardi klubide konkursil ja loomulikult ainult ühe eesmärgiga – tuua ära peaauhind. Tööd alustame 2013 aastal ja valmis loodame auto saada 2015 aasta suveks!