• English
  • |
  • Estonian
  • |
  • Russian
Benefit Klassika
  • Värvid
  • Seadmed
  • Tarvikud
  • Tööstus
  • Oskusteave
  • Klassika
  • Uudised
  • Meist
Benefit » Klassika » Tehtud tööd » Mercedes-Benz 220 SEb

Mercedes-Benz 220 SEb Coupe

Mercedese S-klassi Heckflosse (e.k. "sabauim") on kuulus seeria Mercedese luksusklassi sõidukeid, mida toodeti aastatel 1959-1968 koodi W111 all. "Heckflosse" seeria autod olid Mercedese S-klassi eelkäijad ning said oma hüüdnime sedaanmudelite Ameerika stiilis tiivakestest tagatiibade ülanurkades, mis kupee ja kabrioleti puhul siiski ära jäeti. "Heckflosse" mudelid olid passiivse ohutuse seisukohast teerajajad, omades esimesena seeriatootmises avarii puhul löögienergiat neelavaid tsoone. W111 seeria kupeed ja kabrioletid on väga harmoonilised ning kauni kujuga autod, sisendades oma massiivsusega ka soliidsust ja kindlustunnet. Kõik kupeel ja kabriol pakutavad mootorid olid 6-silindrilised. Alguses oli pakkuda 2,2 L, siis 2,5 L ja lõpuks 2,8 L R6 mootorid ülemise nukkvõlliga. Viimastel mudeli eluaastatel lisandus ka 3,5 L moodne V8. Kõik mootorid olid juba tol ajal varustatud mehaanilise sissepritsesüsteemiga ning neid peeti töökindluse etalonideks. W111 seeria Mercedesed olid harukordselt kvaliteetselt valmistatud autod ja nende restaureerimine on asjatundlikule meistrimehele meeldiv tegevus. Siiski on tegu keerukate autodega ning tihti on ajahammas teinud oma töö.

Meie juures olev auto tegi läbi täieliku kere restaureerimise. Kere puhastati halja metallini, kasutades selleks soodapritsimist, mis eemaldab kõik peale metalli, samas aga ei venita ega kuluta plekipinda. Peale seda saab täpselt hinnata kere seisukorda, vajadusel liiva- või klaasikuulipritsiga puhastada roostekohad, parandada roostevigastused ning vahetada vajalikud keredetailid. Järgneb viimistlus tinaga. Auto värvimisel kasutasime sama tehnoloogiat, mis Saksamaal Mercedes-Benz'i tehase restaureerimisosakonnas - lihvitud ja puhastatud haljas metall kaetakse Standox Washprimer 1:1 happekrundiga, seejärel aga Standox Non-Stop Füllprimer krundiga, mis tagab ideaalse isolatsioonikihi. Peale 48 tunnist kuivamist tehakse kõik vajalikud pahteldustööd krunditud ja karestatud pinnale. Kui kõige aeganõudvam töö, kere lihvimine noolsirgeks, on lõplikult valmis, krunditakse kogu kere uuesti, kokku kuni 5 kihis. Lõpuks värvitakse ning lakitakse kasutades ainult tippkvaliteediga Standox materjale. Kapoti alt ning pagasiruumi poolelt sai auto samuti autentse värvkatte - poolläikiv must värv on läbi aegade olnud Mercedese tagasihoidlik kuid soliidne valik. Auto lõplikuks värvkatteks valisime soliidse Standox-metallivärviktooni Mercedese-värvivalikust ning topeltlaki vahelihviga. See Mercedes pakub täna juba sõiduelamusi oma Soome omanikule.

Otseteed

  • Standox Classic Color
  • Tehtud tööd
    • Alfa Romeo 2600 1965
    • Austin-Healey 3000
    • Auto Union Donau
    • Buick Electra 225
    • Citroen TA 1938
    • Fiat 850 Bertone Racer
    • Ford Mustang 1965
    • Ford Mustang "Eleanor"
    • Ford Thunderbird 1955
    • Harley-Davidson 42WLA
    • Imperial Crown
    • Jaguar E-type S3 V12
    • Jaguar E-type 1½ Series
    • Jaguar Mk 2
    • Jaguar XK 140
    • Mercedes-Benz Buss L319
    • Mercedes-Benz 220 SEb
    • Mercedes-Benz 500 SL 1982
    • Mercury Park Line
    • MGA 1963
    • MGA 1960
    • MG PB 1935
    • MG TD 1951
    • Mootorrattad
    • Opel Kapitän 1938
    • Packard 138 CD 1937
    • Shelby GT500 1967
    • Tõld, 19.sajandist
    • Volkswagen Käfer 1200
  • Autoüritused
Sisukaart

© 2010 Benefit Partners Grupi ettevõte | Telefon: +372 671 3270 | Faks: +372 671 3274 | Härgmäe 22, Tallinn 13525  | info@benefit.ee