• English
  • |
  • Estonian
  • |
  • Russian
Benefit Klassika
  • Värvid
  • Seadmed
  • Tarvikud
  • Tööstus
  • Oskusteave
  • Klassika
  • Uudised
  • Meist
Benefit » Klassika » Tehtud tööd » MGA 1963

MGA (1963)

See auto oli juba mitmes MG ja teine MGA, mis meie käest läbi on käinud. Antud auto keretööd oli tehtud Saaremaal ja esmavaatlusel küllalt hästi. Siiski selgus lähemal uurimisel, et töö oli teostatud auto erinevatel osadel ka erineva kvaliteediga. Kui näiteks auto tagaosa gaasikeevitustööd võiks hinnata sõnaga “eeskujulik”, siis esiosa jättis kõvasti soovida. Suurimaks pettumuseks osutus aga “täielikult haavlipritsitud” kere puhastuse vilets kvaliteet ning krunditud pinna alt tuli välja hulganisti roostet. Nii kuluski meil pikki tunde, et kere nurgatagused, põhi ja tihendusmastiksi jäänuste all olevad pinnad roosteks puhtaks saada ja kogu auto uuesti haljaks lihvida. Sellise MGA üleni värvimist võib iseloomustada lausega – “vaga vesi, sügav põhi”. Kuigi mõõtudelt väike, on see auto üsna kapriisse kujuga ning kõigi osade seest ja väljast viimistlemine koos detailide liidete mastiksite ja kivikaitsevärvi uuendamisega on aeganõudev töö. Olukorda ei teinud kergemaks ka fakt, et omanik soovis autot saada “hõbedasena”, värvi, mida sel autol originaalis kunagi ei kasutatud. Tuli otsida ajastule sobiv väikese teraga ja veidi hõbehalli varjundiga toon, mille leidsime 60-ndate aastate Mercedese värvivalikust. Vanu värvitoone oli lihtne leida kasutades Standox Classic Color digitaalset värvikataloogi, mis skanneeritud tolle aja originaal-Standox värvikaartidest. Ja ka retseptid on konverditud praegustest Standox-värvisüsteemidest segatavateks. Peale loomulikku halja pleki käsitlemist seest ja väljast Standox Washprimer 1:1 kahekomponentse happekrundiga ja Standox Non-Stop Füllprimer isoleeriv-täitekrunti ning krundikihtide korralikku kuivatust võis alustada kere pahteldamist ja lihvimist. See on kõige aeganõudvam töö, millest keegi midagi kuulda ei taha, aga ilma milleta kunagi perfektset autot ei sünni. Peale hoolikat viimast krundilihvi värvisime kõik pinnad hõbehalliks Standoxi baasvärviga ja viimistlesime Standoxi VOC Premium lakiga. Paar päeva kuivamist, ettevaatlik vahelihv P800-P1000 ja viimane lakikiht kõvale aluspinnale – see on retsept, kuidas saavutada perfektset pinda, millel on samas alles ka kerge struktuur, just nii nagu vaja. Loodame, et saame seda MGA-d varsti liikumas näha!

Otseteed

  • Standox Classic Color
  • Tehtud tööd
    • Alfa Romeo 2600 1965
    • Austin-Healey 3000
    • Auto Union Donau
    • Buick Electra 225
    • Citroen TA 1938
    • Fiat 850 Bertone Racer
    • Ford Mustang 1965
    • Ford Mustang "Eleanor"
    • Ford Thunderbird 1955
    • Harley-Davidson 42WLA
    • Imperial Crown
    • Jaguar E-type S3 V12
    • Jaguar E-type 1½ Series
    • Jaguar Mk 2
    • Jaguar XK 140
    • Mercedes-Benz Buss L319
    • Mercedes-Benz 220 SEb
    • Mercedes-Benz 500 SL 1982
    • Mercury Park Line
    • MGA 1963
    • MGA 1960
    • MG PB 1935
    • MG TD 1951
    • Mootorrattad
    • Opel Kapitän 1938
    • Packard 138 CD 1937
    • Shelby GT500 1967
    • Tõld, 19.sajandist
    • Volkswagen Käfer 1200
  • Autoüritused
Sisukaart

© 2010 Benefit Partners Grupi ettevõte | Telefon: +372 671 3270 | Faks: +372 671 3274 | Härgmäe 22, Tallinn 13525  | info@benefit.ee