• English
  • |
  • Estonian
  • |
  • Russian
Benefit Klassika
  • Värvid
  • Seadmed
  • Tarvikud
  • Tööstus
  • Oskusteave
  • Klassika
  • Uudised
  • Meist
Benefit » Klassika » Tehtud tööd » Imperial Crown

Imperial Crown Convertible 1964

Imperial – mis automark see veel on? Kes veel ei tea, siis Imperial oli Chrysler-kontserni luksusautode tootemark aastatel 1955-1975. Kuigi Imperiali nimi oli kasutusel juba aastast 1926, loodi sellest omaette automark alles 1955 aastal. Chrysler pidas seda vajalikuks, et võistelda oma igipõliste rivaalidega – Cadillaci ja Lincolniga. 1964 mudeliaasta Imperialid oli täelikult disainitud endise Fordi disaineri Elwood Engeli poolt ja seetõttu on neil tugev sarnasus Lincoln Continentaliga. Autod olid saadaval ainult kahes variandis – luksuslik Crown või veelgi luksuslikum LeBaron kinnise kerena ja ainult üks mudel – Imperial Crown lahtise kabrioletina. Varustus sisaldas kõik mõeldavad ja mõeldamatud mugavuslisad ning tootmise kvaliteet ja kvaliteedikontrolli tase olid kõrged. Autod olid varustatud 7,2 liitrise V8-mootoriga, mille võimsuseks märgiti 350 hj. 23 295 toodetud autoga oli 1964. aasta Imperiali parim tootmisaasta kogu ajaloo jooksul.

Tuleb tunnistada, et pikemat autot kaheukseliste seas annab otsida. Kui auto seisab kõrvuti Buick Electra 225 –ga (1965), mis on juba iseenesest üks väga pikk auto, siis Imperial on veel hea jupp pikem. Ja raske kui kurat. See auto oli meie töökäsi pikalt oodanud ja saabus meile osaliselt dekomplekteerituna ning peaaegu valmis plekitööga, mida siiski veel veidi paremaks mudisime. Töö käis kindlaksmääratud rada pidi – kui kere oli lõplikult puhastatud, krunditi kogu auto ning detailid seest ja väljast Standoxi Washprimer 1:1 kahekomponentse happekrundiga ja Standox Non-Stop Füllprimer isoleeriv-täitekrundiga ning kogu edasine pahtl-i, lihvimis- ja kruntimistöö võis peale aluskruntide kuivamist alata. Nende aastate autode juures domineerivad rangelt sirged jooned ja siledad küljed, nii et iga väiksemgi viga või mõlk hakkab kohe silma. Sestap peab maaler olema eriti tähelepanelik ja oma tööd hoolikalt tegema. See oli ka üks esimestest autodest, mille juures kasutasime Standoxi uue põlvkonna STANDOBLUE vesibaasvärvi ning tuleb tunnistada, et oma täiesti läbikuivanud ja sileda pinnaga annab see silmad ette isegi “vanale heale” lahustipõhisele Standox-baasvärvile. Oleme veendunud, et tulevikus kasutame ise ja ka meie Classic Color-partnerid vanasõidukite värvimisel just seda tehnoloogiat. Topeltlakkimine tagab võimalikult sileda ja klaasja läikega pinna ning annab viimistlusele viimase nüansi. Auto on nüüd meie poolt valmis ja üle antud kliendile.

Otseteed

  • Standox Classic Color
  • Tehtud tööd
    • Alfa Romeo 2600 1965
    • Austin-Healey 3000
    • Auto Union Donau
    • Buick Electra 225
    • Citroen TA 1938
    • Fiat 850 Bertone Racer
    • Ford Mustang 1965
    • Ford Mustang "Eleanor"
    • Ford Thunderbird 1955
    • Harley-Davidson 42WLA
    • Imperial Crown
    • Jaguar E-type S3 V12
    • Jaguar E-type 1½ Series
    • Jaguar Mk 2
    • Jaguar XK 140
    • Mercedes-Benz Buss L319
    • Mercedes-Benz 220 SEb
    • Mercedes-Benz 500 SL 1982
    • Mercury Park Line
    • MGA 1963
    • MGA 1960
    • MG PB 1935
    • MG TD 1951
    • Mootorrattad
    • Opel Kapitän 1938
    • Packard 138 CD 1937
    • Shelby GT500 1967
    • Tõld, 19.sajandist
    • Volkswagen Käfer 1200
  • Autoüritused
Sisukaart

© 2010 Benefit Partners Grupi ettevõte | Telefon: +372 671 3270 | Faks: +372 671 3274 | Härgmäe 22, Tallinn 13525  | info@benefit.ee