Mercury ligi 6 meetri pikkune luksussedaan Park Lane esindas 1965.a. radikaalselt moodsat lähenemist täismõõdus hardtop-sedaanile. Perimeeter-raam, keerdvedrud, kõikvõimalikud võimendid ning 330hj Big Block 390 mootor (sama FE, mida kasutati ka Shelby GT500 JA Shelby Cobral) tegid sellest autost kiire, vaikse ja mugava auto. 1965.a. valis ajakiri "Car Life" Full Size Mercury Ameerika Aasta Autoks. Mercury hüüdlauseks sel aastal oli "Vaiksem kui Rolls-Royce"!
Meil töös olev auto on toodud üle kümne aatsa tagasi täiesti algupärases korras Californiast. Auto vajas täielikku restaureerimist ja meil oli hea võimalus õppida süsteemset restaureerimisprotsessi selle sõiduki peal. Demonteerisime auto algosadeks, tõstsime kere raamilt ning alustasime kere remondiga ja raami restaureerimisega. Tänaseks on raam ja sillad restaureeritud, kere pleki- ja tinamistööd tehtud ning vajalikud osad asendatud . Auto kere lõppviimistlust alustati juba 2010 ja vahepealsete tööseisakute kiuste said kere ja kõik detailed lõplikult värvitud 2012. aasta lõpuks. Pika kaalumise tulemusena otsustati kere värvida Standoxi eriefektvärviga Standox Exclusive Line Blue Flame. Sügavsinisele toonile kontrastiks valisime katuse värviks rahuliku kreemika valge. Ühtaegu klassikaline kuid samas väga kaunis kombinatsioon. Teiste projektide kõrvalt loodame leida aega, et auto 2014. aasta kevadeks kokku ja sõitma saada. Kogu tööde kulg on fotodega dokumenteeritud ning kogunenud materjal on suurepäraseks õppevahendiks restaureerimisprotsessi õpetamiseks töötajatele ja asjast huvitatud klientidele