Vahel tuleb restaureerida ka midagi muud kui sõiduautod ning kui pakuti viimistlemiseks kuuekümnendate pakiautot olime varmalt nõus. Meieni jõudnud Mercedes L319 oleks aga vististi väärinud nimetust “buss”, mitte “pakiauto”. Nii suur ja kõrge tundus see olevat kui kohale jõudis. See Mercedese tarbesõiduk nägi esmakordselt ilmavalgust Frankfurti Motor Show´l aastal 1955, kaalus 3,6 tonni ja tema kandevõime oli aukartust äratav – 1,6 tonni. Tootmisesse võeti mitmeid erinevaid kerevariante, nii reisijate kui ka kauba veoks. Populaarsed olid ka L319 baasil ehitatud kerged tuletõrjeautod. Auto oli edukas ning seda toodeti küllalt suurtes kogustes, mootoriteks olid Mercedese sõiduautodel kasutatavad üsna moodsad diisli- ja bensiinimootorid. Mis teeb sellise bussi tänapäeval kütkestavaks, on selle ääretult armas välisilme – auto justkui naerataks Sulle. Näiteks Soome Mercedes-Benz klubil on üks selline Hulda-nimeline buss klubibussina kasutusel ja alati kui inimesed seda näevad, lähevad näod nagu iseenesest naerule.
Meile saabunud buss oli kunagi olnud Rootsi armee käsutuses ja sealt Soome siirdunud. Buss dekomplekteeriti ja puhastati soodapritsiga juba Soomes, Mobilisti-ajakirjas ilmus ka pikk soodapritsimist käsitlev artikkel ja seesama auto oli artikliga koos ilmunud piltidel. Valmis olid ka auto plekitööd ja praktiliselt kõik küljeplekid olid vahetatud uute, käsitsi tehtud plekkide vastu. Töö oli üsna maastaapne ja kenasti tehtud, nii et võib neid tulemuse eest kiita. Alguses puudus meil konkreetne arusaam kui suur on sellise auto ideaalseks viimisluseks vajalik eeltööde maht ja uskuge – see oli pikk töö. Meie partner A.K. Autoteenindus kulutas üle 400 tunni auto viimistlemisele ja lõpuks sai buss endale kena kahevärvilise värvkatte nii seest kui väljast – helesinine ja kreemikas toon sobivad auto kujuga hästi ning Standofleet HS-värvi läige on laitmatu. Loomulikult kasutati kogu bussi värvimisel ainult kvaliteetset Standox-värvisüsteemi. Poolmati musta värvkatte said ka auto raam, sillad ja vedrustus – just nii nagu tehasest! Auto on tänaseks Soomes lõplikult valmis saanud ja seda esitleti 2012 aastal Tampere vanasõidukite näitusel Mercedes-Benz Klubi stendil koos ajastule omaste lisanditega. Benefiti meeskond käis ka seal kohal ning tegi valmis autost paar pilti Teilegi vaatamiseks.