Jaguar E-tüüp Seeria 1 esitleti esmakorselt 1961 aastal ning sellest sai praktiliselt kohe palavalt armastatud, rikaste ja ilusate lemmiksõiduk. Auto mõistlik hind tagas ka suure läbimüügi, nii Euroopas kui ka Ameerikas. Jaguar E-tüüpi toodeti kolmes erinevas mudeliversioonis, meie auto korral on tegu nn. üleminekuvariandiga “Seeria 1 ja 2 “ vahel, mida mitteametlikult kutsutakse “Seeria 1½”.
Auto millest juttu, sattus õigupoolest meie kätte juba ligi 15 aastat tagasi, kui selle kere esmakordselt restaureerisime ja värvisime, ülejäänud auto restaureerimisega jätkas omanik ise. Töö venis enam kui kümnele aastale ning auto sai valmis alles 2012. aastal. Selle aja peale oli auto erinevate meistrimeeste käes olles saanud üksjagu täkkeid ja kriime, samuti oli polstreid paigaldades seestpoolt paar kruvi lausa läbi pleki keeratud. Suurimaks probleemiks oli aga kapoti tuleümbruste vale kuju, mis lõplikult selgus alles siis, kui asuti paigaldama uusi kroomist tuleümbruste katteid. Niisiis tõi omanik auto veelkord meile, et teha vajalikud parandused. Loomulikult tuli nendest parandustest lõpuks välja terve auto uuestivärvimine, sest kuigi värvipind oli säilinud üllatavalt hästi, oli vigu pea kõigil auto detailidel. Ainus, mis jäi värvimata, oli katus. Auto sai valmis vahetult enne Tartu auto- ja tehnikamessi "Motoshow 2012" ja presenteeriti seal lõplikult valminuna ka publikule.
Sellest legendaarsest Jaguar E-Type'st saate pikemalt lugeda 2013. aasta 11.septembri Autolehest.