Veel 20 aastat tagasi oli Opel Kapitän teada-tuntud sõiduvahend Eesti teedel ning selliseid oli meil üsna mitmeid ka igapäevases kasutuses. Tänaseks on aga kõik paremad eksemplarid rännanud uutele kodumaadele Põhjamaades ja Saksas ning meile on jäänud paar korralikku autot, ülejäänud on peamiselt muudetud tehnikaga rämps. Omal ajal oli see Opel, moodsa rippklappidega 6 silindrilise 2,5 liitrise mootoriga varustatult üks moodsamaid Saksa keskklassi autosid. Suhtelislt võimsa mootoriga voolujooneline, selgelt Ameerika mõjutustega auto sobis hästi ka sõiduks Saksa juba arenevale kiirteede võrgustikule ning müük läks enne sõda edukalt.
Eestisse sattus neid autosid hulganisti peale II maailmasõda, peamiselt vene ohvitseride poolt toodud sõjasaagina. Meie auto on samuti pärit Eestist ning ilmselt üks viimaseid, mis originaalsel kujul siin säilinud on. Loomulikult on seda aastate jooksul palju remonditud ja isegi värvus on jõudnud neli korda muutuda, kuid ära seda autot rikutud pole – alles on kogu originaaltehnika ja praktiliselt kõik iludetailid. Autoga kaasa saime teise komplektse mootori, käigukasti ja hulganisti varuosi.
SEE OPEL KAPITÄN ON MÜÜA KOOS LISAMOOTORI JA –KÄIGUKASTIGA 4900.- EURO EEST!!! Või soovi korral restaureerime selle täielikult uuele omanikule, kes saab jälgida kogu tööprotsessi ning valida auto värvi ja sisu materjalid. Suured Opelid tõusevad Saksas aina enam hinda, kuna autosid on vähe säilinud, potentsiaalseid harrastajaid aga miljoneid. Meie sooviks oleks siiski, et auto võimalusel Eestisse jääks. Auto on registris, sel on uus Eesti number ja kõik dokumendid on korras.