See auto oli juba mitmes MG ja teine MGA, mis meie käest läbi on käinud. Antud auto keretööd oli tehtud Saaremaal ja esmavaatlusel küllalt hästi. Siiski selgus lähemal uurimisel, et töö oli teostatud auto erinevatel osadel ka erineva kvaliteediga. Kui näiteks auto tagaosa gaasikeevitustööd võiks hinnata sõnaga “eeskujulik”, siis esiosa jättis kõvasti soovida. Suurimaks pettumuseks osutus aga “täielikult haavlipritsitud” kere puhastuse vilets kvaliteet ning krunditud pinna alt tuli välja hulganisti roostet. Nii kuluski meil pikki tunde, et kere nurgatagused, põhi ja tihendusmastiksi jäänuste all olevad pinnad roosteks puhtaks saada ja kogu auto uuesti haljaks lihvida. Sellise MGA üleni värvimist võib iseloomustada lausega – “vaga vesi, sügav põhi”. Kuigi mõõtudelt väike, on see auto üsna kapriisse kujuga ning kõigi osade seest ja väljast viimistlemine koos detailide liidete mastiksite ja kivikaitsevärvi uuendamisega on aeganõudev töö. Olukorda ei teinud kergemaks ka fakt, et omanik soovis autot saada “hõbedasena”, värvi, mida sel autol originaalis kunagi ei kasutatud. Tuli otsida ajastule sobiv väikese teraga ja veidi hõbehalli varjundiga toon, mille leidsime 60-ndate aastate Mercedese värvivalikust. Vanu värvitoone oli lihtne leida kasutades Standox Classic Color digitaalset värvikataloogi, mis skanneeritud tolle aja originaal-Standox värvikaartidest. Ja ka retseptid on konverditud praegustest Standox-värvisüsteemidest segatavateks. Peale loomulikku halja pleki käsitlemist seest ja väljast Standox Washprimer 1:1 kahekomponentse happekrundiga ja Standox Non-Stop Füllprimer isoleeriv-täitekrunti ning krundikihtide korralikku kuivatust võis alustada kere pahteldamist ja lihvimist. See on kõige aeganõudvam töö, millest keegi midagi kuulda ei taha, aga ilma milleta kunagi perfektset autot ei sünni. Peale hoolikat viimast krundilihvi värvisime kõik pinnad hõbehalliks Standoxi baasvärviga ja viimistlesime Standoxi VOC Premium lakiga. Paar päeva kuivamist, ettevaatlik vahelihv P800-P1000 ja viimane lakikiht kõvale aluspinnale – see on retsept, kuidas saavutada perfektset pinda, millel on samas alles ka kerge struktuur, just nii nagu vaja. Loodame, et saame seda MGA-d varsti liikumas näha!