Harley-Davidson 42WLA on ilmselt Eestis enim levinud sõjaaegne Harley. Suhteliselt võimas 750cm3 mootor ja tugev ehitus tegid sellest tsiklist populaarseima mootorsõiduki II Maailmasõja rinnetel (kui Jeep välja arvata). Suur osa tsiklitest jõudis Ameerika ja NSVL-i vahelise Lend-Lease lepingu korras ka Venemaa ja Baltimaade sõjaväljadele. Sealt need siis Eestisse ka jäid. See konkreetne tsikkel oli alguses suhteliselt õnnetus olukorras ning projekti tuli alustada laiaulatusliku osade hankimisega. Osasid saadi nii Hollandist, USA-st, Rootsist kui ka Lätist. Suureks abiks oli Kurtna Mootorrattamuuseumi omanik Hr. Urmas Teearu. Mootor on mehaaniliselt remonditud Lätis oma ala spetsialistide juures, kasutatud on uusvanu originaalosi ja kogu töös on lähtutud tehase tolerantsidest ja nõuetest. Lugematute detailide värvimis-, pinnakatte- ja koostamistööd on tehtud Benefitis, kasutades Standofleet-seeria eriti tugevaid veokivärve erinevates matistusastmetes. Filigraanset tulemust pole vaja häbeneda, valmis sai üks parematest kui mitte parim HD WLA Balti riikides. Tööd hinnati kohe ka musta numbrimärgiga, ühega esimestest Eestis, mis restaureeritud tsiklitele anti ja 2006 aastal Lätis Kurzemes Rinkis rahvusvahelisel vanatsikli kokkutulekul sai see HD parima uue restaureeritud tsikli auhinna. Tänaseks onsee Harley leidnud uue omaniku Lõuna-Eesti tuntud vanatsikli harrastaja näol, kes lisas sõidukile ka originaalse sõjaväevarustuse ja on sellega omakorda võitnud mitmeid auhindu.