Mercedese S-klassi Heckflosse (e.k. "sabauim") on kuulus seeria Mercedese luksusklassi sõidukeid, mida toodeti aastatel 1959-1968 koodi W111 all. "Heckflosse" seeria autod olid Mercedese S-klassi eelkäijad ning said oma hüüdnime sedaanmudelite Ameerika stiilis tiivakestest tagatiibade ülanurkades, mis kupee ja kabrioleti puhul siiski ära jäeti. "Heckflosse" mudelid olid passiivse ohutuse seisukohast teerajajad, omades esimesena seeriatootmises avarii puhul löögienergiat neelavaid tsoone. W111 seeria kupeed ja kabrioletid on väga harmoonilised ning kauni kujuga autod, sisendades oma massiivsusega ka soliidsust ja kindlustunnet. Kõik kupeel ja kabriol pakutavad mootorid olid 6-silindrilised. Alguses oli pakkuda 2,2 L, siis 2,5 L ja lõpuks 2,8 L R6 mootorid ülemise nukkvõlliga. Viimastel mudeli eluaastatel lisandus ka 3,5 L moodne V8. Kõik mootorid olid juba tol ajal varustatud mehaanilise sissepritsesüsteemiga ning neid peeti töökindluse etalonideks. W111 seeria Mercedesed olid harukordselt kvaliteetselt valmistatud autod ja nende restaureerimine on asjatundlikule meistrimehele meeldiv tegevus. Siiski on tegu keerukate autodega ning tihti on ajahammas teinud oma töö.
Meie juures olev auto tegi läbi täieliku kere restaureerimise. Kere puhastati halja metallini, kasutades selleks soodapritsimist, mis eemaldab kõik peale metalli, samas aga ei venita ega kuluta plekipinda. Peale seda saab täpselt hinnata kere seisukorda, vajadusel liiva- või klaasikuulipritsiga puhastada roostekohad, parandada roostevigastused ning vahetada vajalikud keredetailid. Järgneb viimistlus tinaga. Auto värvimisel kasutasime sama tehnoloogiat, mis Saksamaal Mercedes-Benz'i tehase restaureerimisosakonnas - lihvitud ja puhastatud haljas metall kaetakse Standox Washprimer 1:1 happekrundiga, seejärel aga Standox Non-Stop Füllprimer krundiga, mis tagab ideaalse isolatsioonikihi. Peale 48 tunnist kuivamist tehakse kõik vajalikud pahteldustööd krunditud ja karestatud pinnale. Kui kõige aeganõudvam töö, kere lihvimine noolsirgeks, on lõplikult valmis, krunditakse kogu kere uuesti, kokku kuni 5 kihis. Lõpuks värvitakse ning lakitakse kasutades ainult tippkvaliteediga Standox materjale. Kapoti alt ning pagasiruumi poolelt sai auto samuti autentse värvkatte - poolläikiv must värv on läbi aegade olnud Mercedese tagasihoidlik kuid soliidne valik. Auto lõplikuks värvkatteks valisime soliidse Standox-metallivärviktooni Mercedese-värvivalikust ning topeltlaki vahelihviga. See Mercedes pakub täna juba sõiduelamusi oma Soome omanikule.