Standox tutvustab uut visuaalset imidzit

 Standox GmbH on alustanud uut mahukat visuaalse imidźi kampaaniat,  et rõhutada oma positsiooni Euroopa juhtiva autovärvide tarnijana ning  “premium”-kvaliteediga autovärvisüsteemide tootjana. Uus kampaania läheneb kunsti ja värvi suhtele uue vaatunurga alt, sidudes need visuaalselt ja nimetades seda suhet intrigeerivalt “Värvide Kunst”.

Lühike ja sisukas sõnum seob tabavalt Standox'i väärtused ja kasu, mida saab keretöökoda, kes kasutab Standoxi tehnoloogiat. Iga visuaal iseloomustab ühte Standox'i liidripositsioonil olemise peamistest põhjustest, nagu seda on suurepärane värvitoonisobivus, esmaklassilised tootesüsteemid ja parim võimalik tehniline tugi.

Kampaania algab kolme visuaaliga – “Sinine Naine”, “Pärlikarp“ ja “Kaks Meest”. Järgmised teemad avalikustatakse juba käesoleva aasta jooksul. Kampaania on mõeldud ülemaailmseks kasutamiseks ja sõnum peaks jõudma autovärvitöökodadeni kõigis maailma nurkades Standoxi peamistel turgudel. Visuaalid on sobivad kasutamiseks erinevates meediakanalites ja ülesanneteks; peale A1 plakatitele, saab neid kasutada Internetis, lippudel, firmakingitustel ja paljudeks muudeks otstarveteks.

 

***

 

Standox on Euroopa juhtiv autovärvisüsteemide tootja peakontoriga Saksamaal, Wuppertalis. Standox pakub innovatiivseid ja loodus-säästlikke värvisüsteeme kogu maailmas , kokku enam kui 80 riigis. Standoxi põhimõte on üles ehitada pikaajalised partnerlus-suhted oma klientidega lähtudes “premium” -kvaliteediga tootevalikust ja pakkudes väga kõrgel tasemel praktilist tuge.

Tehniline heakskiit kõikidelt peamistelt autovalmistajatelt maailmas iseloomustab kõige paremini Standoxi positsiooni autotööstuse juhtiva värvipartnerina. Standox-i kaubamärk annab professionaalsele automaalrile kindlustunde ja tagab alati perfektse lõpptulemuse.

 

Allikas: www.standox.com